Accepterad Wiggo2468 | Ban Överklagan [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/

Ditt Hex-ID: 110000132373101

Vad är din discord tagg? Hellsing#3489

Vem var det som bannade dig? DiffKingen

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-03 223241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt på en allmän plats. Det var på "motorvägen" snett bakom sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta min kompis glock för han va död så ingen annan skulle ta den. Sen så skjutsade jag han till sjukhuset och när han var klar så sprang vi ut på motorvägen för vi hörde skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men det var mitt fel för att jag skulle egentligen bara sikta med pistolen och gå några steg. Men sen så råkade trycka på Q vilket jag har bindat min autoklicker på. Jag råkade skjuta 4 skott men jag fick panik och stängde av den så fort jag kunde. Men visst det var en rätt ban men det var ju inte meningen och jag ska ta och binda om min autoklicker knapp. Men ursäkta för mitt betende, jag kommer inte göra om det. Man lär sig efter sina synder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger för sunt förnuft och några av dom gångerna så har till exempel klättrat på hustak och gå på andras bilar. Sen har jag blivit bannad för copbait en gång och då stog dom bakom mig vid ett rödljus och när jag skulle dra iväg när det var grönt så börnade jag med bilen för den var så sladdig/slirig. Sen har jag blivit bannad för powegaming och då krockade jag med en bil, jag satt och åt då och om jag skulle ha skrikit aj eller nåt så skulle det ha flygit mat överallt. Jag har också blivit bannad för lall några gånger och då har det vart allt ifrån att fråga konstiga saker, lallat med alla på piren och åkt runt och lyssnat på konstigt musik på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att dra fram glocken och bara gett den till min vän istället men det var så länge sen jag hållde i ett skjut vapen så jag kunde inte låta bli.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska inte dra fram vapen och skjuta på allmänna platser för att det kommer bara leda till konsekvenser och man kommer ångra att man gjorde det från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka