Accepterad Wiggo2468 | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad heter du på discord? Hellsing#5380

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Först vaknar jag mellan 10:00-11:00 sen så är jag ute å badar. hänger med polare och sånt som man behöver göra. Sen runt 16:00 -18:00 så går jag online på unive och då spelar jag minst till 22:00. När plugget börjar så kommer jag någ gå online direkt när jag kommer hem för att koppla av lite och det kanske är runt 15:00-16:00. Sen spelar jag nog till runt 21:00-22:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev först medlem någon gång i 2020 sen tog jag en paus från rp i ca ett halv år och förlorade mitt medlemskap sedan dess har jag varit medlem om jag minns rätt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/wiggo/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-06-28%201929566.png Om inte det funkar så vet jag inte hur man gör. Men jag har iaf 31 banns på servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man som uppgift att se till att rpn är bra och att spelarna sköter sig. Man ska vara aktiv och hålla lite extra koll i sin omgivning för att se till så allt ligger bra till. Man ska också DVa bilar så dom inte är ivägen eller bara står i onödan. Man ska kicka personer som bryter mot regelbrott så dom vet vad som gäller och inte. Bara för att man har den "makten" som SV så ska man inte bara ressa sig själv eller andra helt utan anlending. Vet man inte vad som gäller som SV så ska man inte häller vara SV.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag har nu i ca 3 års tid varje dag stört mig på ickemedlemmar och medlemmar som bara lallar och inte följer reglerna eller rpar som man ska. Så nu känner jag att jag vill bli SV så jag kan vara med och göra unive till en bättre plats för dom som värkligen engagerar sig och tar rpn seriöst och på en hög nivå. Jag vill också bli SV så att staffs och andra kan ta hand om viktigare saker än en lallare på piren som bara ska ha en kick för Lall så dom slipper ödlsa tid på det. Det skulle också vara kul att göra lite mer nytta i Unive och se rpn växa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man t.ex revvar sig sjävl om man t.ex är i en skottlossning för att vinna det senariot. Eller att man revvar sig själv om man har dött och inte orkar vänta på hjälp. Abuse innebär att man t.ex kickar någon i en kö för att komma längre fram så man slipper vänta. Då utnyttjar man sina SV krafter och det tror jag många gör men det skulle aldrig komma up i mitt huvud för då förstör man bara rpn och senariot.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka