Accepterad wiggi420. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiggi420.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? wigge420#8489

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noel Svensson och är 28 år gammal. Noel föddes i en familj där det var mycket problem med till exempel droger och vapen samt att han föräldrar inte var snälla mot honom. Noels liv började i Stockholm och efter Stockholm flyttade han till Unive där han redan skaffat vänner. När han flyttat till Unive blir livet mycket bättre och han slipper livet med droger och vapen och börjar dessutom att leta efter ett jobb. Han har inte lyckats skaffa en jobb ännu och lever fattigt just nu. Noels dröm i livet är att jobba som sjukvårdare och han pluggar mycket just nu för att lyckas bli sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På servern kommer jag att bidra med endast bra och rolig rp. När jag kommer i ett scenario kommer jag göra att scenariot blir väll utvecklat och att båda parterna tycker att det är rolig rp. Jag kommer även se till att serverns rp går framåt med hjälp av min egna rp. Jag kommer även bidra med att följa varje regel på servern så att all rp är rolig och bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte bara ska göra scenario för att vinna utan också göra att andra vinner. Vid till exempel ett rån så ska inte bara poliserna vinna utan att de kriminella också kommer att vinna ibland. Man ska även ge båda personerna i ett scenario ett roligt scenario så att det inte är tråkigt för bara en utan att båda tycker det är ett roligt scenario. Alltså ska inte bara en vinna hela tiden utan att andra också kan vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom streamers och youtube. Jag tyckte att servern såg bra ut och därför valde jag att börja rpa här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka