Antagen wiggge | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin1

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? wilgot

Ditt discordnamn: wigge__

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag vill ta större ansvar inom min roll i unive då jag känner att jag varit spelat ett bra tag och vill testa något nytt med mer ansvar nya personer och annat. jag vill bidra till det bästa med unive och förbättra rpn genom att ta bort problem spelare ta in nya spelare med nya tankar om sin rp få in nya krims som har andra slags roliga scenarion, ta in nya severvakter som kan hjälpa oss staffs med vårat arbete i sitt rpnande, Jag kan se in i hur spelaren tänkt och deras syn på hur det är så det inte blir att man är ensidig, Jag kommer också göra mitt yttärsta att få bort allt kaxande i onödan allt ooc hets och alla onödiga dumma komentarer och hålla det respektfullt och positivt. Jag kommer ta mycket ansvar är bra på att hantera konflikter som kan uppstå och vara en förbild för spelarna på unive. Jag har en god komunikations förmåga och då kan man samarbeta lättare att lösa problemen. Jag har ett stort engagemang i att fixa detta regel brytandet och få ut nya roliga fantasifulla scenarion.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn över lag lite för att många kan inte alla regler som fearp och powergaming specielt dom som kan ge stora fördekar i scenarion så de vinner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att man tittar över vilka spelare/ typ av spelare som bryter mot denna typ av regler och håller extra koll på deras scenarion, så de kan få åtärgärder så de lär sig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har god ton mot alla man behandlar alla lika så tex en tjej fearpa och en kille då ska de få samma åtärgärder och inte ge tjejen mindre bara för det är tjej, och att man inte gör åtärgärder för man känner dom eller ger åtärgär till dom man ej gillar. Jag tycker det är väldigt viktigt att vara professionell då jag själv blivit behandlad anorlunda och varit bemöt med otrevlig ton och annat.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att jag kommer spela som vanligt alltså lite olika beroende på men ca 5 timmar på vardag och typ upp mot 8 på helgen om inte mer och tänker typ 90% av spelandet på fivem ska vara staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? 2 jan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit MA innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? .

+rep Vet att han är kunnig inom yrket då han har vart en väldigt aktiv bra MA.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka