Accepterad wigge__ | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigge__

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilgot

Vad heter du på discord? wigge__

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001442176b9

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. ca på alla beror på. måndag 16:00 till 22:00 tisdag 16:00 till 22:00 onsdag 17:00 till 22:00 torsdag 15:40 till 22:00 fredag 15:00 till mellan 23:00 eller 01:00 lördag 12:00 till 00:00 söndag 12:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 vet ej hur man bifogar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern medans man spelar och har kul. servervakter är så att hjälpa staffs för att som servervakt är man med i scenarion och staffs kan inte va med på alla scenarion som sker. och man hjälper till med att förminska regelbrott så dom som inte följer lär sig. och vi har mer som uppgift att hålla reda på servern så om det TEX står helt trasiga bilar så kan man dva dom så man laggar mindre.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser mycket fel och kan inte fixa på egen hand och hjälpa staffs med sitt arbete när dom har viktigare scenarion att specca och då kan jag hjälpa till med mindre regel brott. Och då kan staffs fokusera på dom större scenarion som har lite mer vilkt i sig. Lite mer som jag som servervakt skulle kunna hjälpa till med att dv bilar som är i vägen för något eller lämnade bilar på vägen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man missbrukar sina arbetsmedel som dv att man tar bort bilar som inte behövs ta bort eller kickar/Bannar folk i scenarion som du är med i för att slippa scenariot och inte banna/Kicka sina vänner för att det är dina vänner. Abuse är liknande korruption men man gör det för sitt eget bästa T.E.X Reva om man har dött i scenario kicka folk som TEX kidnappar dig och bannar folk du inte gillar och har inte gjort något regelbrott

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka