Nekad Wigge67 | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Ditt discord namn: wigge67

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae96830

Vad för typ av beslut gäller det? krim

Vem/vilka tog beslutet? berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? jag att beslutet tog för att jag valde att hoppa ut och skjuta när jag skulle bli rånad på black market.

Hur är beslutet felaktigt? Jo jag skulle säga att beslutet är felatkigt då jag inte visste att man fick råna på black market för jag har alltid fått höra att man inte får de men nu vet jag att man får råna på black market men de som hände va att jag och min polare skulle sälja hans vapen åt en grabb på black marekt. Vi möter upp han och hans polare i röda garaget för att då komma överäns om ett bra pris. När vi väl har kommit överäns om ett bra pris hoppar min polare in i min bil för säkerhets skull och sen från ingenstans så hoppar dem ut och börjar rikta på mig och jag hade problem med at hoppa ut för jag satt fast i furst person men då har min polare redan hoppat ut och då ser jag hur dem håller bara koll på min polare och då lyckas jag hoppa ut och märker jag har mitt vapen, då väljer jag att skjuta dem och ni kan se i klippet att dem inte riktar på mig klart och tydligt vilket då gör de väldigt realsitisk att kunna skjuta dem fast ändå inte då jag inte värnar om min polare liv men som tur tog han inte och vi kom undan i hela bitar därför skulle jag säga de ör felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1182407491955462155/1472356513002688604/image.png?ex=6992465b&is=6990f4db&hm=bdc540c71429a2a9f6b08dfcb230779c1db1b489cd4dc460adcb73a4a55ceab0&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka