Accepterad wiggan04 | Whitelist ansökning[Razmuu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiggan04

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: wiggan04

Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Wallgren

Vad är ditt discord namn? wiggan04#4417

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Rachman och är en ny inflyttad kille från Stockholm. Abdi kom till den här staden för att bygga upp ett nytt liv, skaffa arbete och bli framgångsrik. Hans mamma och pappa dog när han var 10 så nu bor han själv med sin syster. Han är väldigt impulsiv men jobbar hårt och vet vad han vill uppnå. Han har intresse för tv-spel och fotboll och har spelat fotboll i 8 år. Han hade en gång en dröm om att bli fotbollsproffs men gav tidigt upp den drömmen när hans föräldrar dog och han var tvungen att fokusera på att få mat på bordet och la fotbollen åt sidan. Nu har han tagit upp fotbollen igen men spelar mest för kul.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag kommer spela mycket på den här servern då jag tycker den är väldigt bra. Jag kommer att medföra mycket rolig rp och sträva efter att rp ska vara kul. Jag kommer även jobba hårt för att försöka få ett jobb. Jag har mycket erfarenhet av rp då jag vart både chef och boss på andra servrar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är en bra server med mycket spelare och jag kommer spela mer och få White listade jobb om jag blir whitelistad

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom en kompis.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka