Nekad wifo | Medlem ansökning (POPSMOKE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wifo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198187839410

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wifo#5063

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Ajdin Lokesson en svensk kille som ursprungligen är ifrån öst-balkan med en brinnande intresse för bilar och pengar.
Jag har gått igenom stor fattedom i mitt föredetta liv i balkan och mina föräldrar dog i flykt från kriget.
Jag är 25 år gammal och är väldigt driven och älskar att tjäna pengar. Jag är väldigt lugn och tänker alltid innan jag handlar.
Jag har som mål att skaffa mig fina bilar och tjäna pengar flitigt.
Älskar även motorcyklar av alla former. Familj går före allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös och mogen, är inte intresserad av att bidra med någon dålig energi utan tvärtom, jag är här för att ha kul i grupp och tror att jag skulle passa bra som medlem pågrund av dessa kunskaper. Jag tror att dessa kunskaper är viktiga för att de bidrar till att folk håller god ton och faktiskt spelar istället för att kanske tjafsar osv vilket kan uppstå ifall man inte är seriös och tar RP på allvar på ett moget och kontrollerat sätt. Sen är det bara ett plus att spela på Sveriges bästa RP server ;)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kommer bidra med ett bra temprament och driva folks upplevelse till en ny nivå. Jag är även en jävel på bilar och kan hjälpa till med dessa i alla former. Jag tror att mitt lugna och behärskade temprament är viktigt för att en RP ska fungera väl och att man inte tappar karaktären pga att man blir irriterad osv. Jag har lärt mig alla serverns regler och kommer därför spela enligt dessa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska förstöra folks upplevelse medvetet och ta vara på chanser som kanske bildas i vissa scenarion som kan leda till att folks upplevelse försämras. T.ex använda sig av powergaming eller liknande offenser.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Senast ändrad:
Tillbaka