Nekad wiex_1 | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Ditt discord namn: Wiex_1

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim,ped,gorilla

Vem/vilka tog beslutet? suecia

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo men att jag gjorde fel med och köpa en patent som man inte får här på unive de var väldigt dumt av mig o göra det men jag har alltid fått de berättat för mig att du får endast inte sälja saker för irl pengar som jag inte då gjorde.Kollade även igenom i generella regler och såg att philip då har skrivit själv att man får inte sälja ingame grejer för irl pengar.

Hur är beslutet felaktigt? Som sagt det blev väldigt komplicerat för mig då jag inte förstog mig på att man inte fick köpa grejer för irl pengar utan ja trodde endast att de va att man inte fick sälja grejer för irl pengar.Lagt mycket tid och pengar på denna servern ville verkligen inte att de skulle sluta såhär.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: de gick inte o sätta i en bild

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2599kr för en unban här på Unive, medlem + krim. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Tillbaka