Accepterad Wiesiek Kallgren | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiesiek Kallgren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011455971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wisiek

Vad är ditt discord namn? Wiesiek Kallgren

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Wiesiek Kallgren och är 41 år, Min pappa är från Polen och mamma från Sverige men jag är född i Grekland. Som ung så var jag jätte lugn och tyst som person, jag hade bra uppväxt, mina föräldrar hade ganska bra ekonomi där mamma jobbade som advokat och pappa hade egen byggföretag, jag hade topp betyg i skolan och jätte omtyckt av alla runtomkring. Jag älskade att träna, det blev massa sport redan som 13 åring, allt från kampsport till fotboll, basket, tennis. Jag ville alltid bli som en av de större karaktärer på teven dvs Ronaldo, Vidal, Jordan, Tyson, och jag hade goda möjligheter till att lyckas. Som 15 åring så fick jag en collage plats på Harvard och alla trodde att jag skulle bli den nya Einstein, men livet vände fort när mina älskade föräldrar dog i en bilkrasch. Jag kunde verkligen inte acceptera eller leva med det. Jag började dricka massa sprit och ta massa droger för att underlätta situationen men allt blev bara värre. Som 17 åring så fick jag mitt först straff för grov stöld, där jag försökte sno massa Mac Books från en media mark butik. Jag blev sedan dess indragen totalt i det kriminella livet. Jag har lite kvar i mig av det gamla jag dvs jag är oftast tyst och lugn tills någon provocerar mig, smart som i skolan när det gäller affärer, blixt snabb som högerytter på fotboll när det behovs. Mitt liv är en fest där det händer något hela tiden. Nya människor har jag alltid älskat att träffa eftersom nya vänner leder till nya äventyr och vänner för livet men det leder oxå till massa nya affärer. Det var allt om mig kortfattad, See you.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna roleplaya på riktigt, Jag har spelat på massa utländska servern så jag vet liksom vad det handlar om, och jag kan reglerna. Jag tycker att jag kommer göra en bra och spännande RP eftersom jag som person är ganska seriös och rolig och letar alltid efter nya spännande scenario. Jag ser fram emot att kunna träffa nya roliga människor och kunna ha roligt tillsammans på servern. Jag är bra på att hålla mig till reglerna och stökar inte runt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ville bli whitelistad på denna servern för att jag tycker att många göra en bra RP och bryter inte mot regler som det var på massa andra servern som jag spelade på, det många lallade runt bara.

Hur hittade du Unive? Som sagt jag spelade på massa andra server och denna hittade jag bland topp rankade och blev även rekommenderat av min vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att först och främst inte förstöra för andra och hålla mig till reglerna, och sedan att ha roligt och ge spännande RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag inte för tillfället för jag spelade på en polsk servern för inte så länge sen som heter realm RP och jag tycker att unive är bättre och värt ett försök, så jag hoppas att jag kommer kunna få chansen och vissa upp mig själv på denna servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top