Nekad wienerbrod | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wienerbrod

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121685071/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sören Mörk

Vad är ditt discord namn? wienerbrod#0135

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakgrund är att han inte hade några vänner hela skolan tills han började klä sig annorlunda så började han bli lite mer populär och fick vänner som fortfarande är några av hans allra bästa vänner. Hans ålder är 25 år gammal han är för det mesta glad men lite stressad över pengar. Hans största intressen är polis,ambulans och falck men också bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill vara med och hjälpa till så servern kan fortsättas utvecklas för det bättre och vill vara med om saker som man bara kan som medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har bara spelat lite rp på unive men har redan haft det så himla roligt och fått nya vänner, jag tycker bara att Unive är jätte kul.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter den bästa svenska fivem servern på youtube och hittade massa roliga videor om just Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att äga en bilverksta med min polare och hjälpa människor om de har problem med deras bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa och få nya vänner och att skaffa en bilverksta med en polare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej,bara Unive Rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka