Accepterad wienerbrod | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wienerbrod

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121685071/

Ditt Hex-ID: 11000014539da4f

Vad är din discord tagg? wienerbrod#0135

Vem var det som bannade dig? R O S E

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsnipe ~R O S E

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde väll att jag försökte streamsnipa men jag bara ställde min bil in till sidan så jag kunde ringa min kompis ic.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ställa in min bil åt sidan på en trottoarkant för att ringa min polare in game för att berätta om för honom om han ville köpa motorcross. Jag hade ställt in min bil på trottoarkanten och en polis hade stoppat nån kille framför mig vilket jag inte tänkte så mycket om. Då ringde jag min kompis och han hann inte svara mig för då blev jag permanent avstängd från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon var det en felaktig ban för jag hade ingen mening med att streamsnipa då jag inte kollade på någons stream utan bara pratade med min chef och mina kollegor i dc.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd en gång förut men det var första dagen på fivem typ och då var det en polis som jagade mig och en annan kille i en bil och jag skrek ''aina är en gris'' så blev jag avstängd i en timme och jag bara väntade ut det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske inte borde ställa min bil in på en trottoarkant utan hitta nån riktig parkeringsplats. Jag borde nog heller inte parkera min bil bakom en polis bil som stoppad nån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att jag inte borde stanna vid ett polis stop och att tänka lite mer efter.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka