Accepterad wienerbrod | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wienerbrod

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? sören

Vad heter du på discord? wienerbrod#0135

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar:4-6 timmar då jag har träning och hemspråk vissa dagar.Helger:6-10 timmar då jag har rätt så stränga föräldrar.lov: 9-11 timmar. Och det kan hända att jag kan vara inne längre vissa dagar :)

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att ansöka om att bli trainee är min stora kärlek för servern. Unive är den ända RP servern jag har spelat på och det är jag glad över att den är. Genom att vara trainee så kan jag vara med att utveckla och hjälpa servern så mycket som det går.
Jag känner att jag passar som trainee för att jag är väldigt dedikerad när det kommer till nått som jag tycker om vilket ifall det har nått med Unive att göra så är det nått jag tycker om :) Jag hade älskat ansvaret och såklart inte missbrukat makten.

Jag har tidigare varit medlemskaps-ansvarig så jag har lite koll på hur lite går till men nu har det ju inte så mycket med trainee att göra men ändå.

Jag är servervakt så jag kan kommandon i det området!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill göra ett så bra jobb som jag kan för att underlätta för högre uppsatta och bara alla staffs. Jag kommer försöka hjälpa så många i support och ig (skin, /report och /help. En grej jag tycker jag kunde vara lite extra hjälpsam med är nog krim rp:n och sjukvårdare rp:n därför jag tycker att de inte funkar så bra som de borde. Många sjukvårdare har som sagt varit med om för många dåliga scenarion där andra inte medverkar i scenariot genom att till exempel inte svara med /me på skador med mera...
Och i krim rp:n finns det jätte många som bryter mot regler och missbrukar deran roll, det vill jag hjälpa till att försöka förbättra! Jag hade bara allmänt gjort mitt bästa att hjälpa servern och utöka serverns rp nivå!!

Hur länge har du spelat på Unive? Unive Roleplay är den ända rp servern jag har spelat på och jag har tillagt 312 timmar :)

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt har jag varit medlemskaps ansvarig och är servervakt men jag är inte så väl erfaren inom trainee men jag känner @Battulga som jag känner OOC för han och jag gick i samma klass! sen känner jag också queentiki som kan berätta lite om hur allt går till!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban <id> <anledning> I Du bannar en person i en timme
/kick <id> <Anledning> I Du kickar en person
/Noclip I Du flyger runt i staden och håller koll på grejer
/toggleid I Detta gör så att du ser andras id över deras karaktär
/revive <id> I Du revivar en spelare
/sqlunban <HEXID> I Du unbannar personen som blivit bannad
/togglename I Du kan se andras id och steamnamn över deras karaktärer
/bring <id> I Detta gör så att du tar personen till din position
/tpm I Detta gör så att du flyttas till din marker på kartan
/ooc <meddelanden> I Du skriver ut ett meddelanden för alla ig
/sv <meddelanden> I Du skriver nått som bara servervakter kan se
/sc <Meddelanden> I Detta gör så att du skriver i trainee/staff chatten
/who <id> I Du ser ifall en spelare är medlem, icke medlem eller krim
/spectate <id> I Du speccar en person utan att hen vet om det
/spectate I Du får upp en stor lista med alla spelare som du kan välja att specca
/spectateoff I Du slutar specca
/goto <id> I Du tp:as till personen viss id du har skrivit in
/setjob <id> <jobbid> <rang> I Du ger en person ett jobb ig och vilken nivå i jobbet hen ska vara t.ex. /setjob 1 falck 2
/dv <radius> I Du dv:ar fordon i en viss radius sen kommer de tillbaks efter restart
/giveitem <id> <item> I Du ger en person en item/items ig
/announce I Du skriver ut nått som hela servern kan läsa (nått viktigt)
/freeze <id> I Du fryser personen
/sqlban <id> <dagar> <anledning> I Du bannar nån i en dag eller längre
/sqlsearch <HEXID> I Du får fram deras perm-id
/sqlbanoffline <permid> <dagar> <anledning> I Du bannar nån som är offline
/givehealth <id> I Du ger health till en person

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har rätt så mkt skola just nu men det ska nog gå :)

Senast ändrad:
++++++++++++++++rep broder du hade varit bra mod, du va svin engaregerad som medlemskaps ansvarig så du kommer va de som trainee med!!!

+rep har spelat med han ett tag och han följer reglarna väldigt mycket och vissa gånger så är han tråkig och stoppar mig från att göra saker som bryter mot reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka