Inaktuell Widén | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Widén

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 30 September 2005

Vad heter du på discord? Widén#2218

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har runt 650 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer att vara så aktiv som möjligt runt 15:00-till 22:00 på vardagar och under helgen runt 12:00 - 00:00 med mellanrum då och då.

Vad heter du? Allan Von Anka

Hur gammal är du? 41 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja har gått simskola samt fått lära mig simma under polis högskolan

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag vill få samhället att kunna känna sig tryggt och att folk inte ska vara rädda att gå ut på kvällarna. Jag vill också vara en förebild för folket och att folk inte ska gå in i de kriminella livet. Jag ÄLSKAR också uttmaningar och jag känner att polisen är ett yrke med väldigt många utmaningar och ett spännade yrke. Jag älskar också att hjälpa människor samt att jag är redo att rädda andras liv.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är väldigt viktigt att man tar ansvar samt att mellan kollegorna har bra komminkation och framförallt att alla i staden ska kunna känna sig trygga. Det är ju också såklart viktigt att bekämpa brott och se till att folk följer lagen. Det är även väldigt viktigt att ha radio diciplin med de menat att man beter sig i radion och att man inte avbryter varandra i radion.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett väldigt spännande yrke där man aldrig vet vad som kommer hända och att man ställer sig för nya utmaningar varenda dag. Det är även viktigt hur man bemöter folk och att dom ska kunna känna sig trygga med än och att man då alltid håller en bra ton och inte höjer rösten. Man ska även kunna ta kritik och kunna hantera stressiga situationer som då till exempel butiksrån eller bankrån.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har jobbat på meko som har gett mig effarenheten att kunna hantera stressiga sitautioner samt att jag gått i polishögskolan.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person som älskar att hjälpa människor. Jag är även väldigt snabblärd och älskar att lära mig nya saker och blir ofta väldigt bra på dessa saker väldigt snabbt. Jag är även väldigt lugn och tar alla situationer på fullt alvar.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag kommer på.

Tillbaka