Accepterad Widén | Ansökan till Servervakt [AQUEN}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Widén

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Sonnerby Widen

Ange ditt födelsedatum 30 September 2005

Vad heter du på discord? Widén#2218

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Brukar spela på vardagar från ungefär 16:00 till klockan 23:00 och på helger mellan 12:00 till 00:00 med lite mellanrum då och då

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelat på unive i ungefär 8 månader och har 900 timmar på fivem

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag hade blivit servervakt hade jag försökt att underlätta för alla mods samt trainees genom att banna/kicka alla som inte följer reglerna då jag ganska ofta bemöter väldigt mycket folk som lallar samt snackar ooc. Jag vill även kunna ge alla på servern en bättre tid på servern genom min rp samt att jag håller koll på andras rp så alla får en så bra tid som möjligt på servern. Jag vill även jobba för att servern ska bli så bra som möjligt och utvecklas på så bra sätt som möjligt. Jag hade även gett personerna jag bannat en anledning så folk lär sig av sina misstag och så de vet va de själva gjort för fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på just unive är att jag vill utveckla servern på ett bra sätt och se till att ingen lallar samt bryter mot andra regler samt att alla ska lära sig så man når en så bra rp nivå som möjligt. Jag vill också att alla ska kunna ha det roligt och kunna ha bra scenarion tillsammans. Jag tycker även att unive är den bästa servern och jag vill inte att någon ska förstöra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att få bort alla personer som bryter mot regler samt inte kan bete sig. Jag tycker också genom detta så lär sig folk att dom inte ska göra dessa saker igen och då lär dom sig av sina misstag och då kommer dom i framtiden hålla en högre rp nivå på det sättet kommer alla på servern ha en bra tid och de kommer märkas att de hålls en hög rp nivå. Jag tror även att jag kommer kunna underlätta väldigt mycket för mods samt trainees genom att jag också kan hålla koll på vad som händer så allt går rätt till. Jag kommer även dva bilar som står mitt på vägen samt andra ställen för att servern ska få så bra kvalite som möjligt och alla ska kunna ha roligt!

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att just jag ska bli servervakt för jag håller en väldigt hög rp nivå samt jag är väldigt aktiv och kan ofta hålla koll så allt går bra till och alla följer reglerna och om det inte gör de kommer jag såklart göra åtgärder som till exempel /svban eller /kick och ge dom en anledning så dom lär sig av sina misstag. Jag tycker även searvern är väldigt rolig och de hade vart extremt kul att kunna vara med och utveckla servern. Jag kommer även att dv bilar som inte används och står i vägen för att minska d sync samt lagg på servern. Det är ofta d sync förstår rp så de väldigt viktigt att dva. Jag clipar även ofta så man har bevis till allt som händer.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att alla ska ha en jättebra tid på servern och alla ska länga till att få spela på unive. Jag vill också att folk ska lära sig att rpa bra och att inte folk bryter mot reglerna. Det är också ofta folk som är nya till servern som inte är jättebra på rp och är väldigt nya till de och då vill jag att folk ska lära sig att få så bra rp som möjligt. Jag vill också se att folk följer reglerna och inte bryter mot reglerna som till exempel att folk blir ganska ofta vdm och de vill jag kunna hjälpa dom. Det viktigaste av allt är att jag vill underlätta för alla supports samt att ge unive ett bra rykte.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan /svban (id) (anledning) som är att man banar folk i en timme sen kan jag även /kick (id) (anledning) som är att man kickar dom så kan dom joina igen men de är ofta för att folk ska bara veta va de gjort för fel och då är de inte ett stort fel. Sedan kan jag också /toggleid så jag kan se allas id över deras karaktär och de underlättar väldigt mycket så man vet exakt vem som gör fel. Sen kan jag ock /dv som man gör när man sitter i en bil och vill ta bort den. Jag kan även /revive som gör att folk som är döda blir till liv. Sedan finns det också väldigt många mer men dessa kommandon är relaterade till servervakt. Sedan finns det också /ooc då man skriver i ooc så alla kan se men detta ska inte avvändas av servervakter. Sedan också /clearchatforall då tar man bort chatten senaste som folk skrivit.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har blivit bannad för suntförnuft en gång i 5 dagar. Det som hände var att de tydligen var en protest vid polisstation polis sa att alla skulle backa då ingen backa men då backade jag efter ett tag sen chillade jag och märkte att de hade lugnat ned sig så jag gick tillbaks men då hade de inte de och då blev jag gripen. Jag tycker att jag gjorde fel då jag gick tillbaks efter de sagt att jag skulle baka och det har jag lärt mig ifrån och de kommer aldrig hända igen. Sedan en gång då jag powergamea då jag åkte på ett litet berg och inte rpade på skaderna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka