Accepterad wictor__ | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictor__

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149558756/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? Wictor□#5501

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärsnamn är Levi beck, Levi beck är upp vuxen lite utanför GBG, hans bakrund i livet var jätte hård hans liv förändrades hela tiden vad han hängde med för grabbar. allt började från början han farsa var ganska hård och även sin mamma, när han behövde hjälp med varandra lilla sak så ville hans föräldrar inte hjälpa till för att han hade sån attityd och hans föräldrar tröttnade på de ju mer och mer han hållde på. då satte han igång sin farsa genom hans hela liv pappan var aldrig hemma någe mer och nu idag lever levi beck ensam och säker en ny stad. även det förstöde hela Levi liv hur hans barn kommer bli det minsta lilla ärver man av de äldre, Innan levi blev vuxen så hade han många prickar i registret och var en knarkare och alchohålpåverkad. nu idag är han i den nya staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag varit WL tidigare på denna server jag tyckte den var bra, mina kompisar började köra på denna server och då kände jag då joinar jag också sen när de lämnade så lämnade jag också för att vi rpade ihop. Sen så gick jag över till en 15+ server och blev WL där men trötnade fort för att det knappt var inga spelare inne och då kände jag att just nu vill jag spela på en hög rp nivå server med många spelare inne. så varför inte joina Unive lixom!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer utveckla gemenskapen och ha en bra hög rp nivå som går men ändå inte för hög för att kunna även följa reglerna. tänka på den sociala rpan, inte bara springa runt och lalla och om jag var krim så är det inte bara skjuta som andra server den sociala rpan splear roll mycket men inte för mycket, för att hålla en jämn rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta den andras sida också faktiskt vinna inte bara tänka på sig själv t.ex om jag jobbar emot ett annat gäng eller mot polisen tänk på motpartens sida så det blir roligt förbåda, så du måste tänka lite extra på hur du gör scenarion. så det bästa man kan göra är att inte tänka på för mycket makt och pengar utan tänka lite utanför boxen ta lite svårare saker i scenarion för att göra roligare scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom polare som satt och spelade detta spelet och det såg kul på båda sidorna från kriminella hållet och det WL jobben, sen har h´jag aven spelat på denna server för jätte längesen men mitt steam konto blev hackat så var tvungen att ansöka igen.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka