Nekad WICTOR1111 | Medlem ansökning [roli1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WICTOR1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre#9287

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2003

Berätta om din karaktär. zaki är 21år och när han va liten hade zaki svårt han va uppväxt i orten alltså i gatan och zaki vid en ung ålder började dras till kriminella sammanhang. Zaki började känna pengar genom att lämna en påse i en buske då och då sen när zaki fyllde 18år så valde han att nu ska jag höja min rank i kriminella världen så han gick ihop med alla sina kompisar från dagis och starta ett gäng/grupp. Och när zaki började känna tusen på sitt jobb så ville han sluta så han flytta till Sverige och har nu bott här i 1år och vill nu jobba under blå ljusen som polis/piket för att stoppa unga som tar fel vägar och zakis intresse är fotboll alla dar i veckan för när han va lite spela han alltid fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med att vara en seriös RP spelare som följer regler men även att rapportera buggar och övriga fel som hittas. Hitta ett intressant jobb och vara så aktiv det bara går. och Jag kommer bidra med roliga scenarion som även är seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den

Nekad, Utveckla alla frågor, Du får ansöka igen om 24h Lycka till.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka