Nekad WICTOR1111 | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WICTOR1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003

Berätta om din karaktär. min gubbe är väldigt bra på sport och han älskar sport och vänskap het han är nu 20år hans bakgrund i livet är väldigt ljus han hade många vänner och idag är hans förebild Leif GW PÄRSON för han löser brott och det vill min gubbe göra hans intresse idag är fotboll men hans dröm är att en vacker dag bli polis eller ordnings vakt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med att vara en seriös RP spelare som följer regler men även att rapportera buggar och övriga fel som hittas. Hitta ett intressant jobb och vara så aktiv det bara går. och Jag kommer bidra med roliga scenarion som även är seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den …

Tillbaka