Accepterad wictoorr | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoorr

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? wictoorr

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär är en kille som är 24 år gammal och han heter Wictor Lindgren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, Nyfiken och Hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han gillar att köra bil och motorcykel och han är snäll och omtänksam och han gillar att hänga med sina vänner, Wictor blir rätt så arg på folk som ska vara jobbiga och vara dryga men då så går han bara där ifrån. och han har stort intresse för importer och han har en egen också och han byter ofta import med folk och han tycker det är kul och han gillar att jobba som polis och han ska även bli polis tänker han att han ska bli polis då för han tycker om att hålla stan från kriminella saker och wictors mamma är 45 år och hans pappa är 50 år och wictor favorit färg är röd och blå och svart, när wictor va lite så var hans pappa en polis och han jobbade hårt för att få pengar och en dag fick wictor följa med till pappans jobb och se hur det va och då insåg wictor hur kul det var att va polis och att hålla stan från dumheter och sen den dagen så har wictor velat bli polis för han tycket det va så kul och då bestämde wictor sig att han ska också bli polis när han blir stor som sin pappa för han vill också hålla stan ren av kriminella saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ge servern bra och utvecklade scenarion och dom kommer vara roliga för båda parterna och båda som är i scenariot ska ha kul och man ska inte bara vinna då blir det inte kul samt så kommer jag att bli polis och ha ännu bättre och roligare rp och ha roliga scenario. samt kommer bidra med hög rp nivå och göra servern till en rolig plats att rpa på och hitta nya vänner och sånt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte göra allt man kan för att vinna och man ska göra ett bra scenario så det blir kul för båda och man ska inte köra alltid för att vinna scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja t.ex jag va ny på servern och hade inte läst reglerna och då rdmade jag någon och blev bannad men jag har lärt mig av den banned sen länge sedan och inget liknande kommer hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, rdm, ooc, powergaming, fearrp, copbait, combatlog osv, men rdm är när man dödar eller slår någon utan anledning och vdm är samma fast med ett fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja typ inte bara att jag har rpat på unive sen 2020 så jag har bra koll på rp och kan mycket och kommer inte lalla

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka