Nekad wictoorr | Ban Överklagan [AC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoorr

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? wictoor

Vem var det som bannade dig? Philip/anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:
1733244406865.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ac detectade att jag hade en aimbot/softaim fil inne i mina filer och sen när jag siktate på en person så blev jag bannad direkt och jag hade inte tänkt skjuta någon och har aldrig gjort det heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på fivem som vanligt och sen hade jag softaim filen inne i mitt fivem när jag va inne i lall sandbox och sånt med vänner sen så stängde jag av fivem och skulle käka mat och sen hade jag glömt att filen fortfarande låg inne i mitt fivem och då gick jag in på unive och jag va ju polis och jag behövde skott så jag gick till förrådet och sen skulle jag ladda om och sånt då så siktade jag mitt min mp5a i stationen och då lockade den på en annan person som va nära och det va inte ens meningen att sikta och då blev jag ju bannad av ac för den detectade min fil som va inne men jag hade aldrig tänkt döda någon med det och jag har aldrig gjort det heller och jag tycker jag borde få en till chans för jag har inte påverkat någon på servern negativt eller något sånt för jag döda aldrig någon och hade aldrig tänkt göra det heller och först när jag blev bannad så trodde jag att jag blev kickad typ och då blev jag skit rädd för jag trodde jag va bannad och då tog jag bort filen helt från min dator och sen skulle jag joina igen och då såg jag ju att jag va bannad på riktigt men det är fortfarande mitt fel att jag inte kollade och att jag ens hade filen från första början och jag förstår om du inte vill ha mig på servern för jag har ställt till med så mycket problem men jag lovar att det är slut på det jag vill bara glömma allt det dåliga jag gjort förr och jag vill börja om på nytt och rpa bra och följa alla regler som alla andra för jag fattar nu att jag va helt cp som aldrig skötte mig men jag kommer verkligen sköta mig nu och jag ska följa alla regler och förlåt för allt trams jag ställt till med hoppas du vill släppa in mig igen efter allt detta för det va påriktigt inte meningen att gå in med softaim filen och jag hade absolut inte tänkt använda det mot någon så tur att jag inte hann skjuta någon och att jag bara råkade sikta mot någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt ban då jag hade filen inne och det är mitt fel att jag ens laddade ner den för o testa och då får jag ta konsekvenserna till det också fast jag tycker jag borde få en sista chans då för jag inte hade tänkt döda någon och jag råkade sikta mot nån och jag visste inte ens att jag hade filen inne för jag hade lallt på en lall server med det och bara testat på skoj men jag hade aldrig tänkt gå in på unive med det och jag visste att det inte är tillåtet och jag hade aldrig någonsin gått in på unive om jag visste att filen va inne just då och det var väldigt dumt av mig och jag ångrar mig väldigt mycket för alla mina handlingar på unive under alla åren som gått.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja flera gånger tyvärr och jag har fått ban för rdm när jag va helt ny till rp och visste inte reglerna och då slog jag någon till han dog och jag blev tex bannad för jag flög ner från ett berg och sen sprang vidare och nån gång blev jag bannad för jag kallade en staff dåliga saker och jag blev bannad för jag hade många bans för ett tag sen och sen blev jag bannad för jag råkade rdma någon snubbe nån gång och nån gång copbaitade jag osv kommer inte riktigt ihåg alla bans men har legit typ blivit bannad över 100 gånger och jag är absolut inte stolt över det men jag snarare skäms över det för jag är helt cp som aldrig lär mig men nu ska det ta slut och jag ska spela och rpa bra och inte som förr för det ska va kul för båda och inte bara mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha skippat att ladda ner softaim för jag har ingen användning av det för jag har inte tänkt använda det men jag va dum och ville testa på en sandbox och sånt men det är mitt fel att jag glömde filen inne och sen kollade jag inte innan jag gick in i unive o sånt vilket jag kunde gjort för att inte bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda något slags fusk för det är absolut förbjudet som jag vet och jag ångrar mig så mycket nu.

Har du läst våra regler? Ja och tänker läsa dem några gånger till för jag ska lära mig att rpa bra och inte dåligt som förr.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Förlåt för att jag ställt till med på servern jag borde inte få unban men om ni vill ha tillbaka mig och ge mig en chans så hade jag blivit jätteglad och tacksam för jag får en chans och jag lovar att sköta mig då jag ska inte va dum i huvudet som innan
(hoppas du läser något av det jag skrev för jag menar verkligen allt)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka