Accepterad wictoor1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? wictoorr#0060

Vem var det som bannade dig? Axeeo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 202424.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tror att jag va kurropt eller vad det är men allting va ett missförstånd o allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla jag va ute som polis fri o sen fick vi panik knapp o sen så åkte jag dit med min kollega o sen kom bloods o började skotta sen döda vi dom o sen lootade min vän dom på doms vapen o tänkte lägga det i förrådet men sen va det restart o sen kom jag arbetsplatsen o han med sen så gav han mig vapnena och sen sa han att det inte går o lägga i förrådet ås han gav mig dom o sen så testa jag lägga dom där o det gick inte o sen la jag dom bara i en väska jag hade för orkar inte ha massa krim vapen på mig som polis o jag tänkte att jag kan inte kasta ut dom för då kanske en krim tar dom eller en icke medlem till o med men sen ja la det i min väska o tänkte inte mer på det o sen så tog Ao väskan från mig o jag brydde mig inte så mycket om det men sen va det restart igen o då hade det blivit rollback så jag hade min väska igen men jag tänkte inte alls på att jag hade fått tillbaka den väskan o kollade inte i den men sen så när man har en väska på sig då så får man ett klädes plagg så man har en väska på sin gubbe o jag ville inte ha det så jag bara la av mig min väska o min bil helt o medvetande om att alla dom vapnena va däör i med för så dum som jag va så kollade jag inte för jag va stressad med för jag hade möte o allting då kan jag inet gå in med väska o sånt så la av mig väskan i min bil snabbt o skulle gå till mötet sen så blev jag taggad av axeeo o då känndes det skumt att han tagga mig men då tänkte jag att jag kanske hade kvar vapnena i den väskan o det va drf du tagga mig så jag gick till min bil igen o kollade i väskan o dom vapnena låg där så jag tog ut väskan igen o tog ut vapnena o sprang till förrådet o bara la ut alla vapen utanför förrådet o sen skulle jag lägga väskan i min bil tom igen men hann inte för blev bannad. men förstår hur det ser ut för er i logs o allting men ja jag blev liksom unbannad från en perma ban också så jag skulle aldrig riskera något för att få perma ban igen när jag nyss blev unbannad av philip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG ban för i logs ser det ut som jag stashade vapen i min bil men i verkligheten så gjorde jag inte det om ni läser hela det jag skrev i berätta exakt vad som hände innan jag blev bannad där skrev jag från min synvinkel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många men kommer knappt ihåg dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara lagt av vapnet när jag fick det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lägga vapen i bilar o man ska lägga dom i förrådet eller utanför

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka