Nekad wictoor1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictoor#0060

Vem var det som bannade dig? philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: univeeee banis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
för jag köpte polis roller och har 100+ bans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg och sov sen så vaknade jag av att jag hade massa notiser i discord och sen märkte jag att jag blev blacklistad/permabannad och sen snackade jag med ferry som jag köpte av o han sa att han snackade med limpis i support och ferry sa att vi hade köpt och limpis sa att ingen skulle bli bannad och ferry trodde på det och då sa ferry vilka som köpte och sålde roller o sen bannade ni alla dom samt mig och jag förstår att det är väldigt fel att göra och jag visste det sen innan också att det va fel jag tvekade att jag skulle men jag orkade bara inte vänta flera veckor för att få upphöjning i polis saken och jag visste när jag gjorde det att det inte va bra och jag hade dålig magkänsla och kände att detta kommer inte gå bra till sist men jag struntade i det och gjorde det ändå vilket var mycket fel och jag vill säga att jag har förändrats och om jag får unban jag kommer inte tramsa eller ställa till med problem mer jag vill bara in och rpa och ha kul med mina vänner igen har varit bannad nu i ett halv år och det har varit tråkigt så om jag får en sista chans vet jag att jag aldrig ska göra om något liknande för jag vill verkligen inte vara bannad eller bli bannad igen så du vet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban för jag köpte polis roller vilket var helt fel av mig och jag har ju 100+ bans som gör mig till en problemspelare och ni vill inte ha såna i servern så därför är jag bannad fortfarande och kommer förmodligen aldrig någonsin komma tillbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har kört på unive i typ 2 år och har fått mer än 100+ bans och kommer inte ihåg någon av mina senaste bans men en va typ för jag körde på gräs med en sportbil eller att jag sparkade på min egna bil eller att jag driftade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde tackat nej till att köpa roller och hoppas support direkt och sagt till staffs så hade inget av detta hänt men jag sa ja vilket var mycket fel och jag kände just då att det var fel men jag orkade bara inte vänta på att bli upphöjd inom polis yrket och just när jag gjorde det jag visste liksom att det var fel men jag trodde inte att något skulle hända för ferry var utvecklare då och han lovade att om någon kom på alla så skulle han ta på sig det och att ingen av oss skulle bli bannad men jag trodde inte riktigt på det men eftersom vi är vänner så trodde jag han lite då men ja det visades att det inte va så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köpa saker för irl pengar och få ingame saker för det är fel och jag förstår det nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka