Inaktuell wictoor1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Ditt discordnamn: wictoor

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har en gedigen erfarenhet av att vara en del av staff team på olika spelserver och communityn. Jag har tidigare arbetat som moderator på flera servrar, vilket har gett mig en god förståelse för serverhantering, konfliktlösning och gemenskapsledning. Jag är oerhört dedikerad till att skapa en positiv spelupplevelse för alla användare. Jag är villig att investera min tid och ansträngning för att se till att servern fungerar smidigt och att reglerna efterlevs. Jag är också tillgänglig och aktiv, vilket gör att jag kan hantera situationer snabbt och effektivt. Jag är bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Jag förstår vikten av att vara lyhörd för spelarnas behov och att kunna förmedla information tydligt och koncist. Jag är också väl medveten om vikten av att behålla en positiv och respektfull attityd gentemot spelarna och andra medlemmar i staff-teamet. Jag är van vid att hantera olika typer av situationer och konflikter som kan uppstå på en spelserver. Jag har en stark analytisk förmåga och kan snabbt identifiera problem och hitta lämpliga lösningar. Jag är också bra på att behålla lugnet och hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt. Jag brinner för att skapa och bygga upp en levande och välmående community. Jag är engagerad i att organisera evenemang, lyssna på spelarnas feedback och implementera förbättringar baserat på deras önskemål. Jag tror på att skapa en inkluderande och rolig spelupplevelse för alla spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket fungerar bra men det finns lite små saker som behövs fixas som spelare osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba hårt och samarbeta bra så löser sig allting.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vara lugn och trevlig mot alla samt ha en bra ton emot alla

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar mestadels av mitt liv så kommer va inne som helper mycket ofta.

Hur länge har du spelat på Unive? 3år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka