Nekad Wictoor | Ban överklagan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictoor

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictoor#0339

Vem var det som bannade dig? slafs

Hur lång tid var din ban? 3 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: vdm, powergaming, fearp ~slajf. Återstår: 2 dagar 23 timmar 28 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag vdmade och powergamade och fearrpade tydligen jag tycker inte det i alla fall men aja sry om jag gjorde fel jag ber så mycket om ursäkt om det och jag ångrar mig isåfall om ni ser nåt fel i detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän var jagad av polisen och sen så krockade han och polisen och jag ser det och sen kommer jag och ska plocka upp han och sen så när han sitter i min bil så tazar polisen han igenom min rutan och sen öppnas min dörr och han flyger ut och jag backar men sen så springer en polis ut bakom min dörr så jag råkade backa in i han och dörren flög av och sen d syncade jag in i dom 2 andra poliserna och det va tydligen vdm jag tycker inte det om han springer ut framför mig men aja sen så kör jag iväg och sen springer en polis efter mig med tazer sen byter han vapen till colt eller nåt sånt men jag ser inte det och jag kör iväg och sen så kommer jag och hämtar min vän som hade handfängsel men han kan hoppa in när han har det för jag hade ju inget dörr sen körde vi och bytte bil och sen körde och träffade min vän vid vianor och sen var ni bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den va felaktig från min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger oftast är det felaktiga och det räckte för mig att hoppa support så löste dom det eller så för länge sen så har jag nog blivit bannad på bar gärning eller vad man säger och då har jag gjort en överklagan den har gått igenom och jag har aldrig blivit rätt aktigt bannad för samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det som hänt har hänt man kan inte ändra på det men om jag hamnar i sen sån sak igen så kommer jag inte hämta min vän eller ens försöka rädda han jag kommer bara köra vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra så snabbt så man råkar köra in i en polis som springer ut mitt framför en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka