Nekad Wictoor | Ban överklagan [320]

• Trådskapare Trådskapare Wictoor
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictoor

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictoor#0060

Vem var det som bannade dig? R1llic

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan inte skicka/lägga in, men det står när jag joinar problemspelare 90+bans.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har för många bans vilket gör mig till en problemspelare som ni inte vill ha på servern för det ser dåligt ut. och mest av mina bans va i början när jag rpade och då kunde jag inte rpa och jag visste inte va rp va för något och sen lärde jag mig efter alla fel jag hade gjort och att det va fel och då slutade jag göra det och samt i början när jag va krim så va det med en tid då jag blev bannad konstant men sen blev jag inte bannad så ofta och sen blev jag polis och när jag varit polis nu rätt så länge så blev jag inte bannad als bara 1 gång för en liten sak och samt jättemånga av mina bans är felaktiga och som jag fått unban av på direkten men om jag får en sista chans så lovar jag att sköta mig och att inte göra mer fel jag lovar er mods och philip att jag ska sköta mig och att inte göra mer fel som ser dåligt ut för servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på larm och det va rån och vi förhandlade med dom och dom körde iväg och sen så jagade vi dom och sen tappade vi dom och sen hitta vi dom igen och jag skulle blockera vägen för dom så dom inte skulle kunna köra och så kör jag snett framför dom och bromsar men bromsarna på polisbilar är itne som bästa så jag krockar in i hans bil och ligger på sidan och jag kollade på doms bil och dom körde och då tänkte jag inte just då att det va powergaming men nu i efterhand vet jag att det är fel och att det är powergaming men just då så tänkte jag inte på det och jag såg dom köra och sen körde jag med efter han och rpade inte och jag vet nu att det är fel och jag ångrar mig verkligen det jag gjorde och jag vet att det är fel och den va jag tvungen att hoppa support och vi prata lång tid och sen bannade dom mig blacklist

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt rätt ban då jag har så många bans och blir då en problemspelare och då får man inte va på servern men jag vill lösa mitt problem med att bli bannad hela tiden så jag inte får så många bans och då kanske jag får komma tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger oftast är det felaktiga och det räckte för mig att hoppa support så löste dom det eller så för länge sen så har jag nog blivit bannad på bar gärning eller vad man säger och då har jag gjort en överklagan den har gått igenom och jag har aldrig blivit rätt aktigt bannad för samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde rpat för jag vet att jag inte ska köra då för då blir det powergaming men jag körde ändå för jag tänkte inte på det och jag va mitt inne i jaget med dom men ja jag ångrar mig jättemycket och jag lovar er att jag aldrig mer kommer göra detta från och med nu kommer aldrig mer det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte powergama för mesta dels av min ban historik är att jag blev bannad för powergaming och det är jag dålig på att rpa på det men nu kommer jag verkligen rpa på det om jag får en aldra sista chans då lovar jag att sköta mig och aldrig göra mer fel eller något och att jag ska lära mig och ta in information av mina bans så dom inte förekommer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

tagga gärna inte andra mods som inte har något med min ban och göra tagga philip istället eftersom det är en blacklist

Du har förbrukat dina chanser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka