Inaktuell Wictoor | Ansökan till Staff Kriminell Roll [LUDDE]

• Trådskapare Trådskapare Wictoor
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictoor

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Ditt discordnamn: Wictoor#0060

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag tycker jag är redo för något större som att bli helper och hjälpa till på servern samt jag var helper innan och jag vet att jag gjorde inte bra av mig då men jag lovar att jag kommer göra bättre nu och ta mer ansvar över saker och jag kommer ge servern en bra rp och hålla allting till rätta och inte bara vara helper i nån dag sen avgå jag kommer kämpa och göra allt jag kan för att få det så bra som möjligt och jag vill verkligen bli helper igen för jag va det innan och jag hann typ inte va det innan jag blev demotad och det är helt lugnt om du inte vill ha mig som helper men jag kan visa dig att jag kan denna gången tro mig samt så har jag erfarenheter eftersom jag var helper innan och ja. och jag kommer specca ofta och inte rpa som dom flesta gör och jag är som sagt aktiv och rpar inte så mycket vilket är bra och jag kommer vara bra helper denna gången om jag bara får en chans att visa det för dig philip. och jag vill göra förnedringar i rpn och göra servern till en trygg och bra plats att rpa på.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på lov så från 09:00 till 22:00 och på skol dagar 14:00 till 21:30

Hur länge har du spelat på Unive? i 1år och 5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har erfarenheter då jag har varit helper sen tidigare och jag kanske inte gjorde mitt bästa just då för jag va bland det kriminella rpandet vilket gjorde så att jag lallad och abusade permsen men det kommer jag absolut inte göra denna gången om jag får en chans som helper igen för jag ska se till att ge servern bra rp nivå och att alla sköter dig och inte håller på med fel saker samt är jag snabb i logsen och hittar saker snabbt vilket är bra och jag kan allting inom helper jobbet.
Och sen kan jag alla kommandon som man ska kunna i chatten

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba som allting för mig spelar det ingen roll.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka