Accepterad Wictooo | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictooo

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictooo#1605

Vem var det som bannade dig? JJ

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~JJ.. Återstår: 4 dagar 23 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte gick ut ur min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta knark en gång och sen åkte jag dit med min bil och sen så går jag in och bäställer det och sen när jag kommer ut igen så går jag in i min bil och kör iväg och sen ser jag en polis och sen krockade jag och sen på min skärm så flög jag ut genom min bil ruta och sen på dom andras skärmar så sitter jag kvar i bilen och sen kommer en polis till mig och säger att jag ska ligga still på marken och jag gör det och sen på dom andras skärmar så sitter jag ju kvar i min bil och då säger dom att jag ska gå ut medands dom håller vapen mot mig och sen på min skärm så ser jag att dom poliser siktar mot min bil när ingen är där i och då tänker jag vad fan gör dom och sen så blev jag då ju bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig och jag som gjorde fel för på min skärm så var jag på gatan och låg stilla där och på doms skärmar så satt jag i bilen och inte gick ut så jag vet inte om det är mitt fel eller om det är felaktig men jag säger att det var en felaktig ban för det buggade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev först bannad när jag var ny inne i staden och då så ville jag ha en bil och sen så skulle jag köpa en bil av några killar och sen när jag skulle köpa den så råkade jag klicka på höger klick så jag började visa at jag ville slås med han men det vill jag inte och sen så började han och så göra så och sen så slog jag ner han för jag var rädd att han skulle döda mig och sen kom hans kompis och slog ner mig och sen blev jag bannad där. den andra var i 30min för sunt förnuft och den väntade jag ut. Den andra var en felaktig ban för sunt förnuft för jag var nere och åt mat i verkligheten och sen så kom jag in och var bannad för VDM. och den andra var powergaming och det var när jag gick in i en byggnad som brann utan att dö eller bli skadad. och den andra var också sunt förnuft och den var i 30min och jag väntade ut den med och sen så var det en till som jag inte kommer ihåg och sen kommer jag inte ihåg kanske fler sunt förnuft och nu denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för det var en bugg på min skärm så var jag på marken men på polisernas skärmar så var jag i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att lyssna på polisen men nu i detta tillfället så buggade det ju.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top