Nekad Wictooo | Ban överklagan [Eken]

• Trådskapare Trådskapare Wictooo
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictooo

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictooo#1605

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? vet inte står fortfarande inte men jag har varit bannad i typ 2 veckor nu från dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en inbjudan till en staff i er dc och det är inte tillåtet tror jag och drf bannade hen mig från er dc och jag ber om ursäkt jag viste inte detta och jag lovar att inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på discord och sen så joinade jag en discord server och sen så var det en tävling där i den så då ville jag vinna den och sen så invitade jag typ alla på min vän lista och då kanske råkade jag skicka en inbjudan till en staff i unive och jag ber om ursäkt om det men jag viste inte det så ja men till nästa gång ska jag var mer noga med vilka jag invitar till nån discord server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ändå att det var en korrekt ban för att jag gjorde fel och då har ni all rätt att banna mig och jag förstår det och jag vill också säga igen att jag viste inte om detta och nu när jag vet det så kommer jag aldrig göra om det och jag kommer va noga med vem jag bjuder in till discord serverar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta hände för typ e månade sen och det var för att unive var offline då ett tag och då var jag inne i en annan server på fiveM och sen joinade jag doms discrod och sen var det nån som såg mig att jag var inne där och sen sa han till nån staff som senare bannade mig från fiveM servern och discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit noggrannare med vilka jag invitade och då så hade jag inte bjudit in en staff av misstag till den discord gruppen och då hade inte hän och jag lovar att om ni unbannar mig så kommer detta aldrig att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara extra noga med vem jag bjuder in och inte bara skicka till alla då kommer detta hända igen så om ni unbannar mig fårn er discrod så kommer jag vara mer noga med vem jag bjudr in och ja jag ber om ursäkt igen. Ni får ha en fortsatt trevlig dag alla staffs som ser detta så får vi hoppas att jag får en andra chans! :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka