Nekad Wicklund | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wicklund

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347982888/

Ditt Hex-ID: 1100001171c1828 (Hex)

Vad är din discord tagg? #5801

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy. Återstår: 4 dagar 8 timmar 30 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av anledningen att jag inte betedde mig på rätt sätt, jag sparkade på en bil av aggressivitet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad åkte jag runt i en bil som stod olåst. Jag körde en kort runda sen tillbaka för att träffa en polare. Jag lämnade över bilen och gav om ursäkt. Efter det körde han över min kompis så vi sparkade på bilen. Vid samma tidpunkt så blev även han bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte se bannen som felaktig, däremot bad jag om ursäkt för att jag lånade hans bil efteråt, sen körde han över min kompis så det känns ganska självklart att jag sparkar på bilen av aggressivitet. Sedan så blev min kompis unbanned och han sparkade också på bilen av aggressivitet så jag tror bannen syftar på samma sak som jag. Dessutom tycker jag att ni borde visa respekt åt att jag är helt ny till servern och inte har koll vad alla reglerna betyder även om jag läst det. De kan tolkas på lite olika sätt. Sedan så har jag tidigare spelat GTA och jag har lite svårt att begripa allvaret i servern men jag har verkligen förstått det nu!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare av att jag satte mig i en ambulans vilket såklart var ett stort misstag, jag lärde mig att man inte fick sätta sig i en ambulans eftersom det är ett tjänstefordon och bara fick användas av ambulans personal själva. Sen lärde jag mig att titta upp reglerna vilket jag gjorde men där har jag mig själv att skylla att jag inte kollade ordentligt. Det felet ligger självklart på mig själv och den tar jag på mig. Jag lovar att läsa reglerna mycket mer noggrant om jag får en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat agera på ett annat sätt. Jag hade först och främst kunnat läsa reglerna noggranare första gången och absolut inte hoppat i någon annans bil eller sparka på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att se reglerna som mycket viktigare för att få servern att vara en så bra plats som möjligt. Sedan inte bete sig på ett vårdslöst sätt! Hoppas ni tar hänsyn till att jag är ny på servern och är inte van vid hur det är. Jag ska börja bete mig på rätt sätt!

Har du läst våra regler? Ja

Nekad.
Jag anser att man inte spelar med sunt förnuft om man tar en bil bara för att den står olåst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka