Accepterad Wicklund | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wicklund

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347982888/

Ditt Hex-ID: 1100001171c1828 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wicklund4747#5801

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 5 dagars

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blir bannad av anledningen av att jag sparkar på en annan bil eftersom han körde på min kompis, min kompis gjorde samma sak och han blev också bannad i samma längd och för samma anledning. Sen blev han unbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Anledningen till min ban är ovanför, jag skulle köra till banken. Vid banken är det två personer som kör över min kompis med en bil. Vi båda två sparkar på den och blir bannad vid samma tillfälle. Han blir sedan unbannad och jag blir inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är väll inte fel men jag ser inte anledningen till att det är mer ok att köra över min kompis, så det är därför vi blir arga och sparkar på bilen. Han använder sig av lika lite sunt förnuft. Dessutom är det ganska svårt att ha koll på reglerna i början när man bara kört i några timmar. Jag skulle kolla upp det bättre!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hoppade in i en ambulans och det var av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade inte behövt sparka på bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att våld inte leder till någonting och jag ska tänka till nästa gång. Jag ska läsa reglerna bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka