Nekad Wickiezzz | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wickiezzz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? chewbacca

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Johansson heter min karaktär och han är 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pålitlig, driftig, glad skulle jag beskriva honom

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Axel Johansson. Han är en vanlig kille som inte hade några problem med skolan, han hade inte så mycket kompisar i sin hemstad och hade problem att få ett jobb han har nu valt att upprätta sin historia och tagit första bästa flyg till unive för att starta som säljare och jobba sig upp till säljchef

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en seriös rp samt en laglig person med vanligt jobb.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för sin egna skull utan för att båda parterna i scenariot ska vinna på det. Detta gör det roligare för alla inblandade och gör att det blir roligare att köra på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är hyfsat ny och läst igenom alla regler och kollat på youtube videos

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm vilket är olika deathmatches du ska inte döda någon utan bakomliggande anledningar. Copbait du försöker locka polisen tex drifta framför dom

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 100% seriös och vill ha riktigt kul när jag spelar och lallar inte 👍🏻 BesvaraAnmäl

Nekad
Anledning: plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka