Nekad Wickiezzz | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wickiezzz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? Wickiez

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Berätta om din karaktär. hans namn är Diezel karim född 2004 6 januari han och hans vän Åke som han kände innan han flyttade in till staden brukar åka runt på road-trips i hela staden och upptäcker nya saker varje dag. Han och Åke har även börjat prata om hur det vore om dem skaffa eget kriminellt nätverk men bägge två säger att dem är för o kuninga för att skaffa gäng vid denna unga ålder så det dröjer ett tag innan det sker.
på att skaffa egen bo stad så han slipp diezel har även börjat filosofera om att jobba inom någon firma som har med fordon att göra då han är intresserad av det och brukar skruva mycket med fordon med sin kompis på fritiden han har även börjat tänka er bo mitt i stan i en lägenhet och istället flytta upp till något lugnare ställe med sin kompis Åke. han har även skaffat bil nyligen men då den blev stullen blev diezel ledsen och vill skaffa sig ett jobb så han kan tjäna pengar och köpa en ny bil så han slipper tigga skjuts av Åke. han och Åke har även blivit hotad av en person att dem har massa olika gäng efter sig som kommer döda dem så Diezel och Åke är jätte rädda och gömmer sig och har sökt skyddad identitet men dem är fortfarande rädda och dem vet ej vad dem ska göra om dom får neckad identitet. Dem har även funderat att om dem bägga skaffar sig varsit jobb så kanske dem kan få ihpp lite pengar på någon månad för att köpa sig en husbil och åka iväg på en långsemester och bara tänka på dem själva och slippa tänka på dems problem och misstag som stannar kvar i stan. han har även tänkt att om han skaffar ett jobb så kan han spara till egen bostad och försörja sig själv istället för att tigga av Åke då han precis lånat pengar av Åke och skaffat bil så är han skyldig åka ganska mycket pengar så han behöver skaffa jobb för att skaffa pengar så han kan betala tillbaka Åke och skaffa ny bil för egna pengar då den blev stulen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP, roliga scenarion och jag är seriös med rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om motpartnern har ett vapen till exempel och jag gör allt för att få vapnet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst serverns regler och här är några exempel, Rdm = Dödar någon utan ett gil§ltligt scenarion. vdm = Man dödar kör på någon utan ett giltigt scenarion sunt förnuft = Att man ska tänka en extra gång så jag utför det så realistiskt som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har många timmar inom fivem och svensk RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka