Nekad Wickiezzz | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wickiezzz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? wickiez

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Didrik Ekberg. Min uppväxt var helt okej, gick i en skola med mycket stök. redan där var jag en skolpolis, och drömmen om att vara en polis finns kvar och har alltid gjort. kommer ihåg är jag köpte min första poliströja, jag var gladast i världen. Kunde stanna bilar hemma på gatan och säga att dem körde för fort och ge dem böter. mina intressen är att läsa förundersökningar och att kolla olika polisfilmer. känslorna Didrik har är att vädja om allas månde och att alla ska ha det bra och behandlas lika. mina framtidsplaner är att bli chef på en station

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och en social rp jag kommer finnas där för alla och kommer hjälpa alla med det dom behöver kommer vara en aktiv medlem som kommer att vara trevlig och snäll mot alla så det sprids vidare jag kommer ochså vara en medlem som kommer hålla sitt jobb aktivt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte bara vinna i ett scenario man kan förlora behöver inte alltid vinna som poliser eller kriminela, man kan ha roliga scenario fast att en gäng ska vinna eller polis,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst serverns regler och här är några exempel, Rdm = Dödar någon utan ett gilltligt scenarion. vdm = Man dödar kör på någon utan ett giltigt scenarion sunt förnuft = Att man ska tänka en extra gång så jag utför det så realistiskt som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 1200 timmar inom fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nekad.
Anledning:
Plagiat!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka