Accepterad Wickiezzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wickiezzz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014415871/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed50dff

Vad är din discord tagg? 1chewbacca11

Vem var det som bannade dig? Electron anticheat

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen staff som bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle gå in på pundarkvart innan jag skulle börja köra på unive, då när jag skulle anssluta till pundarkvart så stod det att jag var "blockerad av reputation filter elller hur man uttalar de, och jag kollade upp vad som menas med när man blivit blockerad av en server av "reputation filter" då kom det upp att man kan dåligt internet, man använder vpn eller något annat sen så kom det upp att man kan bli blockerad om man använder sig av "betterdiscord" eller "vencord" på sin discord som jag då har använt och det är typ discord modifiering och igår när jag skulle testa komma in på unive så var jag anticheat bannad och då kom jag på att pundarkvart samt unive använder sig av "electron" anticheat och om man har blivit ac bannad från en server som använder sig av "electron" så blir man ac bannad på alla andra servrar som använder sig av "electron" så jag undrar om ni skulle kunna kolla på detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är en felaktig ban, för att jag blev inte anticheat bannad när jag var inne på unive, jag skulle in på pundarkvart innan jag skulle börja köra på unive och så kom det upp att jag var blockerad från servern pga "reputation filter" så jag tycker det är en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad på denna server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kanske inte använda mig av discord modifiering som tex "betterdiscord" eller "vencord" för att det ac detektar det och nej de är inge fusk, ac detektar det pga att skydda discord och ac ska blockera än om man har några konstiga filer som man egentligen inte har

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig från min ac ban och jag kommer göra saker och ting annorlunda, jag kommer inte änvända mig av betterdiscord eller vencord så jag inte blir ac bannad igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag fattar

de kan också va från sist jag va inne på servern så laggade jag sönder och flög under mappen flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka