- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/
Ditt Hex-ID: 11000013bf87302
Vad är din discord tagg? Wictooo#1605
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 20 dagar men nu 18 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy. Återstår: 18 dagar 7 timmar 44 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick mot en polis utan att ringa en ambulans när han var skadad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde min bil och sen så körde jag utanför torgets garage och sen så såg jag några killar och en polis och sen så tog en kille upp en pistol och sen sköt han polisen och sen sprang killarna där ifrån. Jag gick fram till polisen och kollade om han var okej och sen sökte jag igenom han för att kolla om han hade första hjälpen kit men det hade han inte och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ber sååå mycket om ursäkt och och kommer inte göra om det igen jag lovar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev först bannad när jag var ny inne i staden och då så ville jag ha en bil och sen så skulle jag köpa en bil av några killar och sen när jag skulle köpa den så råkade jag klicka på höger klick så jag började visa at jag ville slås med han men det vill jag inte och sen så började han och så göra så och sen så slog jag ner han för jag var rädd att han skulle döda mig och sen kom hans kompis och slog ner mig och sen blev jag bannad där. den andra var i 30min för sunt förnuft och den väntade jag ut. Den andra var en felaktig ban för sunt förnuft för jag var nere och åt mat i verkligheten och sen så kom jag in och var bannad för VDM. och den andra var powergaming och det var när jag gick in i en byggnad som brann utan att dö eller bli skadad. och den andra var också sunt förnuft och den var i 30min och jag väntade ut den med Och sen denna nu.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kört där ifrån medans jag ringde ambulansen för det finns ju en skans att jag kunde ha blivit skuten också.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag inte ska gå fram till en polis när han är död och istället ska jag ringa en ambulans, jag kommer att förbättra mig i framtiden. Det jag kommer göra annorlunda är att ringa en ambulans om det händer igen och skydda mig själv och andra som skulle vara där och inte gå fram till polisen direkt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013bf87302
Vad är din discord tagg? Wictooo#1605
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 20 dagar men nu 18 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy. Återstår: 18 dagar 7 timmar 44 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick mot en polis utan att ringa en ambulans när han var skadad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde min bil och sen så körde jag utanför torgets garage och sen så såg jag några killar och en polis och sen så tog en kille upp en pistol och sen sköt han polisen och sen sprang killarna där ifrån. Jag gick fram till polisen och kollade om han var okej och sen sökte jag igenom han för att kolla om han hade första hjälpen kit men det hade han inte och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ber sååå mycket om ursäkt och och kommer inte göra om det igen jag lovar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev först bannad när jag var ny inne i staden och då så ville jag ha en bil och sen så skulle jag köpa en bil av några killar och sen när jag skulle köpa den så råkade jag klicka på höger klick så jag började visa at jag ville slås med han men det vill jag inte och sen så började han och så göra så och sen så slog jag ner han för jag var rädd att han skulle döda mig och sen kom hans kompis och slog ner mig och sen blev jag bannad där. den andra var i 30min för sunt förnuft och den väntade jag ut. Den andra var en felaktig ban för sunt förnuft för jag var nere och åt mat i verkligheten och sen så kom jag in och var bannad för VDM. och den andra var powergaming och det var när jag gick in i en byggnad som brann utan att dö eller bli skadad. och den andra var också sunt förnuft och den var i 30min och jag väntade ut den med Och sen denna nu.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kört där ifrån medans jag ringde ambulansen för det finns ju en skans att jag kunde ha blivit skuten också.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag inte ska gå fram till en polis när han är död och istället ska jag ringa en ambulans, jag kommer att förbättra mig i framtiden. Det jag kommer göra annorlunda är att ringa en ambulans om det händer igen och skydda mig själv och andra som skulle vara där och inte gå fram till polisen direkt.
Har du läst våra regler? Ja