Nekad Wicce | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

byggarebobsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictooo#1605

Vem var det som bannade dig? vet inte (kan inte se vem som bannade mig)

Hur lång tid var din ban? vet inte (kan inte se vem som bannade mig)

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget står där

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag taggade mods i en ticket för jag behövde hjälp jag viste inte om att man inte fick göra det förlåt jag kommer inte göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag behövde hjälp men sen gjorde jag en ticket och sen taggade jag support men sen svarade dom inte och sen så taggade jag mod och sr mod.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag ber om ursäkt och jag kommer inte göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha taggat bara support och väntat tills dom svarar istället för att inte vänta och tagga mods.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte tagga mods i en ticket och att vänta tills supporten svarar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka