W
wiberg
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wiberg9/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Dahlberg Wiberg
Vad är ditt discord namn? Jesper Wiberg#3302
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2002
Berätta om din karaktär. Bo men kallas för Bosse föddes av sin för han okända mor. Han har växt upp med sin pappa Figge , som han beundrade väldigt mycket med sitt goda hjärta. Tyvärr var inte Figge med så mycket under hans uppväxt pga jobb. Bosse har därför för mesta dels fått växa upp med sin morfar Onni. Det har inte alltid varit lätt , Onni fick cancer när Bosse var väldigt ung , vilket gjorde att Bosse fick ta hand om sin morfar. Bosse har därför växt upp under vissa omständigheter som har gjort han till den personen han är idag. 2012 när Bosse var 36 år blev Onni friskförklarad och han kunde äntligen få släppa allt ansvar. När Bosse var 40år flyttade han och morfar Onni till en ny stad.
Bosse är som person argsint och är hellre tyst än att säga något snällt. Bosse är en gammal industriarbetare och är därför van att inte vara så social med folk. Men efter att psykologen sagt att Bosse nu måste börja ta tag i sitt liv så ska han nu flytta till en ny stad där han ska lära sig att bli en människa med värderingar som kan hjälpa honom att få lite vänner och få ett trevligare bemötande mot människor
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har lång erfarenhet inom RP skulle betrakta mig som mogen. Därav tror jag att jag skulle bidra till en generellt bättre RP nivån speciellt inom polisen. Då polisen är det yrke jag siktar på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kommit tillbaka till fivem efter en paus och letade efter en server att spela på. Hittade då unive som verkade ha bäst spelar bas. Därav valde jag unive.
Hur hittade du Unive? Fivem server list
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspell är framförallt att ha roligt. Roligt har man via att försöka hålla rp nivån så hög som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt långsiktiga mål på unive är att utveckla min karaktär ännu mera.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? I discords ja men endast uråldriga.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Dahlberg Wiberg
Vad är ditt discord namn? Jesper Wiberg#3302
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2002
Berätta om din karaktär. Bo men kallas för Bosse föddes av sin för han okända mor. Han har växt upp med sin pappa Figge , som han beundrade väldigt mycket med sitt goda hjärta. Tyvärr var inte Figge med så mycket under hans uppväxt pga jobb. Bosse har därför för mesta dels fått växa upp med sin morfar Onni. Det har inte alltid varit lätt , Onni fick cancer när Bosse var väldigt ung , vilket gjorde att Bosse fick ta hand om sin morfar. Bosse har därför växt upp under vissa omständigheter som har gjort han till den personen han är idag. 2012 när Bosse var 36 år blev Onni friskförklarad och han kunde äntligen få släppa allt ansvar. När Bosse var 40år flyttade han och morfar Onni till en ny stad.
Bosse är som person argsint och är hellre tyst än att säga något snällt. Bosse är en gammal industriarbetare och är därför van att inte vara så social med folk. Men efter att psykologen sagt att Bosse nu måste börja ta tag i sitt liv så ska han nu flytta till en ny stad där han ska lära sig att bli en människa med värderingar som kan hjälpa honom att få lite vänner och få ett trevligare bemötande mot människor
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har lång erfarenhet inom RP skulle betrakta mig som mogen. Därav tror jag att jag skulle bidra till en generellt bättre RP nivån speciellt inom polisen. Då polisen är det yrke jag siktar på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kommit tillbaka till fivem efter en paus och letade efter en server att spela på. Hittade då unive som verkade ha bäst spelar bas. Därav valde jag unive.
Hur hittade du Unive? Fivem server list
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspell är framförallt att ha roligt. Roligt har man via att försöka hålla rp nivån så hög som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt långsiktiga mål på unive är att utveckla min karaktär ännu mera.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? I discords ja men endast uråldriga.