Accepterad wibban95 | Ansökan till Ped Karaktär [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wibban

Icke Medlem
Meddelanden
304
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum 18/08/1995

Vad heter du på discord? wibban#6030

Ditt Hex-ID 11000010a0a379b

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej.

Vilken ped ansöker du för? Gammal/Tjock typ - https://docs.fivem.net/peds/cs_old_man1a.webp

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Jag rollspelar som en äldre man vid namn Bengt Davidson född den 15 augusti 1964 (57 år) Bengt växte upp i en liten by i Östergötlands län i närheten av Linköping. Bengt har haft en tuff uppväxt med en pappa som var alkoholist och försvann när Bengt var vid 5 års åldern. Hans mamma Gertrud som tog hand om Bengt ensamstående under denna tuffa period försökte med allt det bästa hon kunde för Bengt för att han skulle få en bra uppväxt. Bengt har sedan sin tonårs ålder haft ett genuint intresse för fordon, mekanik och teknik. Han har jobbat sin väg inom lastbilsbranchen samt verkstadsarbete, men gick i väggen för all stress och varit sjukskriven. Bengt tog ett beslut att flytta sig in i staden Unive för att leta rätt på ett godare liv. Bengt fick praktik tjänst på Vianor i staden samt jobbat på hårt för att sedan klättra upp bland rangerna i Vianor och i dag sitter han i ledningen och jobbar som biträdande chef på Vianor.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Om jag får säga det själv så anser jag att jag rollspelar på en högre nivå än majoriteten av mycket andra personer på denna server. Jag har rollspelat otroligt mycket och länge. Enda sedan jag var 12-13 bast så satt man och körde rollspels servrar på GTA San Andreas riktiga hardcore RP servrar. Varit aktiv på dom största servrarna där samt varit admin på diverse servrar. Sedan kört på diverse Five M Rollspels servrar sedan Five M släpptes. Det som skiljer mig ifrån andra är att jag går in otroligt ordentligt i mina karaktärer med kvalité och progressar dom otroligt hårt igenom deras levande tid.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Dom stora anledningarna till att jag vill ha en ped karaktär är för att jag hittat ett ped som skulle passa perfekt i min karaktär Bengt som är då 57 år. Jag själv är 26 år gammal, mogen och vuxen person med en grov gubb-röst. Jag har kört på denna server ungefär ett par måndader och det är mycket folk som känner igen mig på bara rösten direkt. Det ser konstigt ut att rollspela som en äldre herre och likna dom flesta andra på servern i kroppsstorlek/hår och så vidare.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med en ped karaktär är att kunna bidra med ett mer verkligt och underhållande rollspel. Jag ser mig själv som en god förbild till andra som spelar rollspel och som spelar på denna server. När jag säger god förebild menar jag på att folk uppskattar det jag gör och ser ur ett annat perspektiv på hur jag rollspelar och kan ta lärdom att själva förbättra sitt eget rollspelande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka