Accepterad Wi660lainen | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wi660lainen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggekungen/viggo

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min kille heter viggo han är 23 år gammal och kommer ifrån kristianstad. Han gillar att jobba hans tre drömjobb är Polis, Bankarbetare och bilmekaniker. Han älskar fika. Det här killen gillar inte att röra sig snabbt i trafiken och vill gärna joba inomhus i säkerhet. Hans intressen är bilar och sport. Han älskar Basket och fotboll men även att gymma. Hans drömbil är en Audi R8 Cab. Han är inte inne i kärlek och tror mer mot sin karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla som kommer joina denna severn får må bra och inte bli kränkta eller hånade. Jag hoppas att alla kommer följa serverns regler och bara ha det bra i severn. Utan något kränkande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka ur gubben perspektiv och inte ens eget man kan prata med sig själv om man är på mute. Annars ska man prata av gubben perspektiv. Man ska inte vara elak mot andra och inte använda hårda ord.

Hur hittade du Unive? En kusin berättde det idag för mig. Jag tyckde att det lät roligt så jag ville joina och detta är jätte roligt bästa spelet jag har spelat.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka