Accepterad who....david | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

david.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eman

Vad är ditt discord namn? David.#4237

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Namnet är David Larsson. Han är född 2001 och föddes i Bosnien med en väldigt tuff uppväxt och familj. Redan 2005 flydde vi från Bosnien till Sverige för att det var väldigt mycket krig och problemer i Bosnien. I Sverige levde jag och min familj väldigt fattigt och tufft med en Pappa som var ganska aggressiv. . Min Pappa jobbade som en mekaniker och min Mamma var arbetslös vi hade inte råd att betala hyran till vår lägenhet. När jag växte upp så flytta jag ifrån hemmet och börja jobba som en städerska, jag levde ett ganska stökigt liv för att jag tjänade inte bra med pengar. När jag blev 17år gammal så slutade jag jobba med Städningen och började sälja olagliga droger och levde ett dåligt liv. Jag blev tagen av aina när jag sålde droger till en ung man, jag fick sitta inne i fängelset i ett tag och kunde inte rymma ut på nåt sätt. Efter 6år fick jag gå ur fängelset för att min tid hade kommit till ett slut, första saken jag gjorde efter jag kom ur fängelset var att jag skaffa ett jobb som bilsäljare och skaffade ett intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra RP. Ett RP som sticker ut lite. En person som vill skapa roliga scenario med sina kompisar. En person som har respekt mot folk, och kan bidra med ett bra humör, och få att få upp humöret på alla människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man ska göra ett scenario så bra som möjligt ska man vara så kreativ som möjligt. Tillexempel om det är en polis jakt då ska man inte bara åka iväg och dumpa fordonet i havet och åka där ifrån med en båt. Det viktigaste i ett scenario är att man ska och det ska bli lika för båda scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina Vänner och därmed Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka