Accepterad WHMax | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WHMax

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? 69bf

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Lundström, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Uppmärkssam,Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max växte upp i ett fattigt hem i förorten, han hade inte råd med märkeskläder och vissa dagar hade han ej råd med mat. För att kunna klara sig behövde han rota runt i soptunnor för mat osv. Eftersom max hängde så mycket på gatorna hamnade han i fel umgänge och började beckna knark. Max skippade gymnasiet helt eftersom hans öde var o bli en knarklangare. Nu när Max är 25 år märker han att det livet han lever är inte rätt för han så han bestämmde sig för att flytta till en stad som hette Unive. Där började han jobba som skattdykare men i framtiden kan han se sigsjälv jobba inom ekonomi eftersom han gillar syftet med pengar. Nu i framtiden vill han verkligen förbättra sig och han vill skaffa sig ett bättre job och leva ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP, Roliga senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte spelar för att vinna man spelar istället för rp, man måste följa senarior man spelar inte bara för sin vinst man spelar för att båda ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag. Jag snodde en tjänstebil men tyvärr visste jag ej det och fick en ban men jag ångrade mig och kommer aldrig göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, är att man ej får döda någon utan att ha en anledning. VDM, är attt man ej får köra över folk utan anledning, Cop bait man får ej locka polisen för eget bruk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig kille men jag är även väldigt seriös jag har även RPat innan med mina vänner så jag har mycket erfarenhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka