Accepterad WHMax | Ban Överklagan [EzY_Emzer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WHMax

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821989709/

Ditt Hex-ID: steam:1100001335cdd4d

Vad är din discord tagg? 69bf

Vem var det som bannade dig? EzY_Emzer

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-18_230901507.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom ja snodde en Civil-PolisBil. "Kunde inte göra en överklagan i den normala överklagan för ngt själ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner körde lite för att ha roligt på Unive. Det var min första dag att köra på servern så ja gick runt tillslut hittade jag en bil, jag hoppade in i bilen o märkte inget fel eftersom den bara stog där. Jag körde runt lite men tillslut så blev jag Avstängd. Eftersom det var en polisbil men jag hade ingen aning om det eftersom den var helsvart, nästa gång ska ja tänka på att det också finns civil polis bilar i Unive. Och ja kunde knappast höra sirenerna för jag hade airpods i eftersom mitt headset var död plus ja kunde inte se sirenerna för ja va i firstperson någon kunde ju sagt t mig elle tpat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men jag visste dock inte att bilen hade varit en polisbil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad eller varnad tidigare eftersom detta var min första dag på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla läget och kolla runt bilen så jag kunde se om de var en civil bil. Det jag gjorde fel var att jag direkt hoppade in i bilen och började tjuvkoppla den. Jag har lärt från mina misstag och kommer ej göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska bete sig som en dårre. Och man ska följa server reglerna och anpassa sig till alla regler som finns och inte bryta någon av dom. Nu tänkte jag efter jag har skrivit klart ska ja gå och läsa alla Unive server regler som finns. Jag har lärt från mistaget förstår om ni iaf kunde slå ner bannan lite till exempel en vecka tycker 30 dagar e för myckt för första sak ja gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka