Casper Jonsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198249079300
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jonsson
Vad är ditt discord namn? Harambe#1594
Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär har levt i denna stad ett bra tag nu. Han vet gatorna ut och in som sin egen ficka. Casper som han heter är kriminell och har varit det ända sedan hans farbror ledde in han på det spåret när Casper var bara 16 år gammal. Casper är inte den aggressiva typen men när det kommer till familj och vänner så blir han väldigt defensiv. Han skapar inte problem i onödan om man säger så. Casper tycker att drogindustrin är väldigt intressant. Han håller även i aktier och köper och säljer dom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag kan bli det eftersom jag har varit inne på denna server mer än 100 timmar. Jag vet vad man inte ska göra och vad man kan göra. Ni får inget negativt om ni White listar mig. Ni får bara en till civil som är White listad och det förstår jag att ni vill med tanke på hur bra denna server är. Jag vill också bli white listad för att jag ska senare få en kriminell roll för att utveckla mina egenskaper i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att denna servern lätt är den bästa servern jag spelat på. Jag gillar personalen och alla som jobbar inne på servern. Det är som ett positivt vibe hela tiden vilket gillas extremt mycket. Servern verkar vara väldigt seriös också, allt tas på seriöst allvar. Bans kommer när det behövs vilket är bra. Jag har spelat på andra servar där man blir bannad för det minsta lilla, det är inge Nice.
Hur hittade du Unive? Jag och min kompis bara sökte runt på fiveM och försökte hitta den bästa, och det gjorde vi!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är väldigt seriös i mitt rollspel, jag går inte över gränser osv. Mitt mål är att ha mer makt över de kriminella. Jag går också med i gäng och ger dom styrka och tjänster. Sunt förnuft är en viktig del i mitt rollspel.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu spelar jag bara på UNIVE. Jag har spelat på flera andra servrar tidigare.
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jonsson
Vad är ditt discord namn? Harambe#1594
Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär har levt i denna stad ett bra tag nu. Han vet gatorna ut och in som sin egen ficka. Casper som han heter är kriminell och har varit det ända sedan hans farbror ledde in han på det spåret när Casper var bara 16 år gammal. Casper är inte den aggressiva typen men när det kommer till familj och vänner så blir han väldigt defensiv. Han skapar inte problem i onödan om man säger så. Casper tycker att drogindustrin är väldigt intressant. Han håller även i aktier och köper och säljer dom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag kan bli det eftersom jag har varit inne på denna server mer än 100 timmar. Jag vet vad man inte ska göra och vad man kan göra. Ni får inget negativt om ni White listar mig. Ni får bara en till civil som är White listad och det förstår jag att ni vill med tanke på hur bra denna server är. Jag vill också bli white listad för att jag ska senare få en kriminell roll för att utveckla mina egenskaper i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att denna servern lätt är den bästa servern jag spelat på. Jag gillar personalen och alla som jobbar inne på servern. Det är som ett positivt vibe hela tiden vilket gillas extremt mycket. Servern verkar vara väldigt seriös också, allt tas på seriöst allvar. Bans kommer när det behövs vilket är bra. Jag har spelat på andra servar där man blir bannad för det minsta lilla, det är inge Nice.
Hur hittade du Unive? Jag och min kompis bara sökte runt på fiveM och försökte hitta den bästa, och det gjorde vi!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är väldigt seriös i mitt rollspel, jag går inte över gränser osv. Mitt mål är att ha mer makt över de kriminella. Jag går också med i gäng och ger dom styrka och tjänster. Sunt förnuft är en viktig del i mitt rollspel.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu spelar jag bara på UNIVE. Jag har spelat på flera andra servrar tidigare.