Nekad Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Dc-adde#3254
JAg vill bli whitelisted får jag vill börja jobba med falck och mycket mera jobb så att det blir mycket roligare att spela på Unive för att det blir lite tråkigt att jobba med postnord och alla dem andra grejorna och vill testa något nytt
jag vill börja jobba med falck annat för att jag ser att det är´många krashade bilar på gator och folk behöver skjuts till mekonomen så jag vill bara hjälpa till här i servern
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top