Steam Community :: Ledjov
Ålder vanlig: 2006/ 06/ 22
Berätta om din karaktär.
Jag spelar som Igor kofot, även kallad the Eagle. Som ung bodde han i en fattig familj, han försörjde sig och hans familj på att sälja droger som Marijuana och Benzo. Han kände pengar också på att sno och sälja bilfäljar. Enda sen ung har han alltid älskat bilar. En dag så blev han påkommen av sin mamma. Hans mamma gick i skock och sparkade ut honom ur huset. Efter det så märkte han att han behövde ändra på sitt sätt han levde på. Det började med att han gick till skolan som han inte gjorde förut och skaffade ett riktigt jobb på pizzerian. Efter det så har han börjat med att sälja bilar och fastigheter. Han är även 28 år gammal.
Varför ska just du bli whitelistad?
Jag vill bli Whitelistad för att jag vill spela en seriös RP. jag älskar att köra på en server med olika bilar som man kan välja mellan. Jag brukar nästan alltid vara inne på fivem och har mycket erfarenhet av RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Jag vill bli Whitelistad för att ´jag vill spela på en rolig server samtidigt som man spelar seriöst. Jag har hört av en kompis som kör på denna servern att den är jätte bra och att han älskar Communityt. Jag gillar också att den är en stor server med många slots så att man alltid kan köra.
Vad har du för mål med ditt rollspel?
Mitt mål är att ha en bra och seriös RP på en server som jag har fått höra är en av dom bästa som dom har kört på. Jag vill kunna prata med mer personer som gör att man kan RP mer. Också att ha allmänt kul och träffa andra personer.