whitelines
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Användarnamn: whitelines
Vad är din steam profil länk? whitelines
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? pillerlukas3000
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Lukas Larsson.han bodde i en liten lägenhet med sin flickvän.han kommer from Norrbotten.där jobba han som säkerhetsvakt det gick jätte bra men sedan stängde fick han sparken då vart han jätte ledsen och dagen efter gjorde hans flickvän slut sedan träffade han en en flickvän som bodde i multistaden då flyttade han till multistaden och böra leva där. nu har han inget jobb nu
Varför ska just du bli whitelistad? spelar serven mycket och vill skaffa jobb och ha roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? spelar den mest och vill ha jobb på denna serven
Hur många timmar har du på FiveM? 386
Hur hittade du Multistaden? mina kompisar tipsa mig att den var bra
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä
Vad är din steam profil länk? whitelines
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? pillerlukas3000
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Lukas Larsson.han bodde i en liten lägenhet med sin flickvän.han kommer from Norrbotten.där jobba han som säkerhetsvakt det gick jätte bra men sedan stängde fick han sparken då vart han jätte ledsen och dagen efter gjorde hans flickvän slut sedan träffade han en en flickvän som bodde i multistaden då flyttade han till multistaden och böra leva där. nu har han inget jobb nu
Varför ska just du bli whitelistad? spelar serven mycket och vill skaffa jobb och ha roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? spelar den mest och vill ha jobb på denna serven
Hur många timmar har du på FiveM? 386
Hur hittade du Multistaden? mina kompisar tipsa mig att den var bra
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä