Nekad White list [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frazze12

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198389967636

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston johansson

Vad är ditt discord namn?
Loke mohami#2076

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär! Min karaktär hete Loke mohami han är en snäll kille som gillar att vara ute med sina vänner sen en dag tänkte han att han ska börja jobba på mekonomen och hjälpa folk med deras bilar som är trasiga och han gillar att meka med bilar sedan han var 5 han är född 1998. Han har en tjej som han tror är hans tjej som heter linda och hon är en riktig fin människa och han är riktigt kär i henne och vill vara med henne mer en sin familj men sedan en dag såg han henne pussa/krama en annan kille men han bryde sig ej mindre han älskade fortfarande honom, han måste också få fästa detsamma med henne. Sedan har han en familj som bor i ett littet hus och dom är 4 som bor där hemma han tycker det är jobbigt för han är äldst och dom ör alltid på honom som små fiskar just därför flytade han hemmifrån när han var 15år gammal då var hans mamma så ledsen så hon hoppa framför ett tåget som dödade henne och pappan gjorde det samma med mamman samtidigt sedan fick Loke mohami ta sinna syskon till hans hem för att ta hand om do m för dom är för små för att klara sig själv sedan så blev /han pappa till sinna syskon

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och göra så att stadens rp nivå kan höjas. Jag vill också vara medlem på unive för att det är en riktig bra server att spela på med inga buggar eller liknade fast det är en öppen server som alla kan gå in på. Mina kompisar spelar just nu på unive och jag vill bli medlem för att då får man fler tillgångar som tillexempel /blocket eller /twt som man kan skriva i för att sälja bilar eller att söka en person i staden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserad mig av unive var att det var en server utan whitlisten den var ändå väldigt bra. Det är inget kaos och allt är som på en WL server. Allt är ordnat och uppfixad exakt som alla vill ha det

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som spelade lite på servern ett tag. Jag hade gta sen innan men när jag kom hem till honom och började spela på unive så tyckte jag att det var så verkligt och riktigt bra gjort så jag började spela själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att jag vill uppnå mål som jag har i framtiden fast i ett spel före än irl. Ett av målen är att skapa scenarion som är väldigt realistiska och att rollspela som att det är på riktigt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kuna uppnå alla mina mål irl fast i ett spel tidigare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Senast ändrad:
Tillbaka