Nekad what the fanta | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

what the fanta

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187143570/

Ditt Hex-ID: 11000014920ab92

Vad är din discord tagg? mafya işareti #9068

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Dödar med jaktvapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs ville banna mig för att jag skjuter på en öppen/allmän plats där det ska va tryggt. där står jag och skjuter med ett jaktvapen. jag ångrar mig nu i efterhand. att jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag tror staffs valde att banna mig för jag sköt med jaktvapen utan jaktlicense. jag använde ett jaktvapen till det man inte fick använda det till. jag har ungefär precis joinat den här servern jag spela på en server som hette grevious rp förut där det går ut på att skjuta folk och är kriminell. därför trodde jag att man kunde göra det på denna server med jag fick ett vapen av min kompis som är kriminell på unive han bad mig skjuta folk och då peka han på dem ja skulle skjuta. nej det var absolut ej en felaktig ban jag förtjänade det men jag hade kunnat läsa reglerna. och min kompis lurade på mig att skjuta folk för han visste att jag var ny på servern. och då uttnytja han mig genom att be mig skjuta folk han inte gillade. och dum som jag är gjorde jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det bar det inte men jag förtjänar en andra chans tycker jag

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. är ny så har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lyssnat dragit tagit snipern o dratt o gett den till en admin

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer inte använda vapen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka