Accepterad Whablex | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Whablex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Unknown____/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Whablex#5563

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Alexander Jensen hade ett grovt liv i Nord-Holland (Liberty City). Han var ett dåligt barn från 5 till 13 år. Det gick dåligt i skolan och han blev ständigt avstängd. När han nådde 9: e klass klockan 14, hoppade han av skolan och gick in i drogspelet. Klockan 17 var han en av de bästa återförsäljarna i Nordholland. Vid 17 tjänade han tusentals l. Vid 20-talet var han en narkotikaknopp och hänsynslös, i princip orörbar. Winston hade makt, pengar och berömmelse. Han blev trött på livsstilen och ville ut. Sedan ändrade han (Hans födelsenamn Per Jansson) till sin identitet till Alexander Jensen och tappade allt och gick. Nu ska han försöka skapa ett nytt liv i staden med att skaffa nya vänner och jobb. Alexander gillar även snabba billar och klassisk musik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill testa den nya servern med nya personer och fastställa min roll för att se vilka olika jobb som passar min roll.
Vill du träffa nya människor i rp, då kan du träffa dem och umgås med IRL, inte bara IG. Gillar att sprida lycka genom rp, folk tycker att jag har en intressant roll för alla servrar (de säger OOC).
Enligt människor som jag har spelat på andra servrar bidrog jag som sagt till roligt rp.
Jag är inte heller en person som gillar att göra ett specifikt jobb, men jag tycker att det är roligare att prata med människor och bygga en gemenskap bland spelare och eventuellt få vänner på andra servrar.
Jag gillar att använda mina skrik och OOC för att göra människor glada och få folk att skratta. Att skapa en bra atmosfär i och utanför spelvärlden är förmodligen en av de bästa stämningarna jag känner till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en populär server och verkar ha bra med admins och stafs som styr servern och har även nice mods.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För mig är syftet / målet med rollspel att du ska kunna skapa en karaktär i spelet som speglar dig som person (eller om du inte vill ha det) för att kunna ha kul i spelet, och naturligtvis vara ute. Din karaktär bör vara baserad i en stad du aldrig har varit i förut, och du känner inte folket där.
Enligt min mening bör du göra ditt bästa för att skapa kontakter i den cirkel som du tycker bäst återspeglar din personlighet. Därför bör du inte vara polis om du begår ett brott, men kanske bör du försöka få lite kontakt på den mörka sidan.
Då ska du bara arbeta lagligt uppåt i den bransch du väljer att börja arbeta i.
Men naturligtvis bör du också försöka få vänner i spelet, du kan göra det genom arbete, möten, motell etc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med bra rp och ha kul och sprida glädje. Även skaffa nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka