Accepterad Whablex | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Whablex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Unknown____/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:103962835

Vad är din discord tagg? Whablex#5563

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Satt i advokatsdiscorden med en annan advokat då vi ska göra det undertiden vi är itjänst. När vi pratar ingame i bilen så råkade jag stänga av min push to talk i 3 sec och får en 10 dagars ban för det. Absolut det är ooc men tycker man kan ha lite förståelse när det är ett sånt litet misstag som aldrig kommer upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i advokatsdiscorden med en annan advokat då vi ska göra det undertiden vi är itjänst. När vi pratar ingame i bilen så råkade jag stänga av min push to talk i 3 sec och får en 10 dagars ban för det. Absolut det är ooc men tycker man kan ha lite förståelse när det är ett sånt litet misstag som aldrig kommer upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är ju tekniskt sätt korekt men man kan ha lite förståelse och inte lägga 10 dagar på någon sånt här. Jag är liksom inte någon random icke medlem utan en extremt aktiv advokat som donerar mycket och kan rpa bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem har ledigt så jag lärdt mig regler och rp bättre detta lär mig inget mer än att säkerställa jag inte råka fatfingra min push to talk i 3 sec som jag sen mutar igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte råkat fat fingra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? sätta push to talk på en knapp längre ifrån knappar man aktivt använder.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka